الرئيسية أخبار الأهلي أخبار الدوري | حسام عاشور يكشف أسرار رحيله عن الأهلي

أخبار الدوري | حسام عاشور يكشف أسرار رحيله عن الأهلي

بواسطة زين العابدين علي
1 تعليق 5 عدد المشاهدات
أخبار الدوري | حسام عاشور يكشف أسرار رحيله عن الأهلي

أخبار الدوري | حسام عاشور يكشف أسرار رحيله عن الأهلي

يحكي حسام عاشور نجم الأهلي السابق عن أسرار رحيله عن القلعة الحمراء رغم تاريخه الكبير داخل القلعة الحمراء باعتباره أكثر اللاعبين مشاركة في المباريات الرسمية وتحقيقا للألقاب مع النسور الحمر.

وقال حسام عاشور: “محدش سمع لي حس طوال ١٦ سنة بالنادي الأهلي وكنت بمضي للنادي على بياض وده حبا في النادي الأهلي، ولما قعدت مع كابتن سيد عبد الحفيظ وقلت له أنا عايز العب سنتين كمان مع النادي الأهلي وأبطل فيه وأحقق طموح إني أبقى أكثر لاعب يحقق بطولات على مستوى العالم وبعدها أبطل في النادي الأهلي ووصلت للحلم بتاعي وكنت قادر العب واكمل لأن كان عندي ٣٤ سنة ولكن فيه ناس مش حابة إني أبقى موجود في النادي الأهلي”.

و تابع حسام عاشور: “عبد الحفيظ قالي هرجع للخطيب وارجع لك وبعد ما رجعلي قاله إن الكابتن الخطيب قاله شوف اللي عاشور عايزه واعملهوله، بعدها كابتن سيد قالي تعالى عشان لجنة التخطيط عايزة تقعد معاك، وفوجئت بيقولوا لي رينيه فايلر مش عايزك ودي آخر سنة ليك ودورك انتهى، واحنا هنعمل لك ماتش اعتزال وتمسك منصب اداري في النادي وتخرج تعمل دراسات برة قلت لهم خلاص هفكر في الموضوع”.

وأردف حسام عاشور: “بعدها حدثت بعض التطورات في الأمر وتغير موقف النادي الأهلي معي بشأن العرض الاستثنائي المقدم لي ، وتم الاستقرار على الغاء العرض المقدم من الادارة ورفض تجديد عقدي مع النادي”.

إقرأ أيضاً في أخبار الدوري :

1 تعليق

أخبار الدوري | الأهلي يعلن قرارات مجلس الإدارة.. اعتماد تجديد إيهاب أمين ومدير فني أجنبي لفريق اليد 4 أبريل, 2022 - 9:43 م

[…] أخبار الدوري | حسام عاشور يكشف أسرار رحيله عن الأهلي […]

إضافة رد

اترك تعليقا

متابعة آخر الأخبار المحلية و العالمية عن كرة القدم لحظة بلحظة، من المصادر المفضلة.مع خاصية التنبيهات للأخبار العاجلة

إختيارات المحررين

أخر الأخبار

© ٢٠٢١ كافة الحقوق محفوظة لموقع أخبار الدوري