Disclaimer

Disclaimer

The information contained in https://dawrynews.com is for general information purposes only. The information is provided by https://dawrynews.com and while we endeavour to keep the information up to date and correct, we make no representations or warranties of any kind, express or implied, about the completeness, accuracy, reliability, suitability or availability with respect to https://dawrynews.com or the information, products, services, or related graphics contained on https://dawrynews.com for any purpose. Any reliance you place on such information is therefore strictly at your own risk.

In no event will we be liable for any loss or damage including without limitation, indirect or consequential loss or damage, or any loss or damage whatsoever arising from loss of data or profits arising out of, or in connection with, the use of https://dawrynews.com.

Through https://dawrynews.com you are able to link to other websites which are not under the control of https://dawrynews.com. We have no control over the nature, content and availability of those sites. The inclusion of any links does not necessarily imply a recommendation or endorse the views expressed within them.

Every effort is made to keep https://dawrynews.com up and running smoothly. However, https://dawrynews.com takes no responsibility for, and will not be liable for, https://dawrynews.com being temporarily unavailable due to technical issues beyond our control.

تنصل

المعلومات الواردة في https://dawrynews.com هي لأغراض المعلومات العامة فقط. يتم توفير المعلومات من خلال https://dawrynews.com وبينما نسعى للحفاظ على المعلومات محدثة وصحيحة ، فإننا لا نقدم أي تعهدات أو ضمانات من أي نوع ، صريحة أو ضمنية ، حول الاكتمال أو الدقة أو الموثوقية أو الملاءمة أو التوفر فيما يتعلق بـ https://dawrynews.com أو المعلومات أو المنتجات أو الخدمات أو الرسومات ذات الصلة الواردة على https://dawrynews.com لأي غرض من الأغراض. وبالتالي فإن أي اعتماد تضعه على هذه المعلومات يكون على مسؤوليتك الخاصة.

لن نكون مسؤولين بأي حال من الأحوال عن أي خسارة أو ضرر بما في ذلك على سبيل المثال لا الحصر ، خسارة أو ضرر غير مباشر أو تبعي ، أو أي خسارة أو ضرر من أي نوع ينشأ عن فقدان البيانات أو الأرباح الناشئة عن أو فيما يتعلق باستخدام https: //dawrynews.com.

من خلال https://dawrynews.com يمكنك الارتباط بمواقع أخرى لا تخضع لسيطرة https://dawrynews.com. ليس لدينا سيطرة على طبيعة ومحتوى وتوافر تلك المواقع. إن إدراج أي روابط لا يعني بالضرورة توصية أو تأييد الآراء المعبر عنها داخلها.

يتم بذل كل جهد ممكن للحفاظ على تشغيل https://dawrynews.com بسلاسة. ومع ذلك ، لا يتحمل https: //dawrynews.com أي مسؤولية ولن يكون مسؤولاً عن عدم توفر https://dawrynews.com مؤقتًا بسبب مشكلات فنية خارجة عن سيطرتنا.

الرجوع لأعلي

أنت تستخدم إضافة Adblock

Please disable Adblock to keep browsing